söndag 5 april 2009

Jeansleggings

Min älskade syster köpte ett par jeansleggings åt mig, så idag har jag invigt dem. De är rätt mjuka o sköna att ha på sig, men jag kan inte med de här höga midjorna... där linningen sitter övanför höftbenet! Men sätter man resåren på höften hasar de som ner å att ha häng på leggings är ingen höjdare ;-) Mia påstår att man vänjer sig, men de vette f*n, att gå runt o ha nått som klämmer på magen samtidigt som det kan bli cameltoe, om man inte passar sig ;-) Nepp, inget för mig... Så det blir nog till att modifiera om dessa par då de annars är super.

Em o kvällen har vi spenderat hos Mia & P då vi blev tvugna att bjuda över oss själva då vi blev så sugna på grillat ;-)
Hamburgarna o potatisgratängen blev goda, tyvärr blev gratängen något vattnig... E stannade kvar så har tv´n alldeles för mig själv *hihi, inget Simpson lr Discovery här inte!
Kram//i

Inga kommentarer: