onsdag 8 oktober 2008

Ååå så har denna dag gått oxå...

Ja, tiden går så himla fort just nu, tycker inte jag hinner med nåt! Men men så är det, och det är ju underbart att få vara hemma med Sunshine och bara ta dagen som den kommer.

Igår anmälde jag mig till att ta licens för att få köra och vara kartläsare när man kör rally... så på söndag drar jag till Rasbo och tillbringar dagen där med att lyssna, skriva prov och sedan ha kurs i L.ABC. Ska bli himla kul faktiskt! Mer om det efter söndagen...
Idag har jag varit o strosat runt lite i grann"staden"... fick syn på en mössa som jag bara var tvungen att köpa... till Sunshine förståss :-)

Fin va´!


Just det bara måste visa er den såååå fina bilden på de två söta bus-tjejerna! Är i lekparken och har kul med Meja och mamma Mia.



KompisKRAM :-)


Här är de två vildingarna! Full fart på gräsmattan blev det.

2 kommentarer:

Mia sa...

Gud vilka fina bilder du lyckades ta :) vill ha vill ha vill ha!! kramar /mamma Mia

MalinR. sa...

Åååh, dom är för söta :)